pebru69 pebru69 .

pebru69

خريد پستي قرص مكس من 12 عددي


كرم  و انواع قرص مكس من محصول 2018

 

نحوه مصرف  كرم مكس من :

توجه : قبل از هر عملي ابتدا الت بايد به حالت نيمه نعوظ در ايد . تقريبا ۵۰% نعوظ داشته باشد .

مرحله يك :ابتدا سطح الت را به مقداري كرم مكس من اغشته كنيد سپس به ارامي الت خود را مساژ دهيد . تمامي قسمت هاي الت بايد به كرم مكس من اغشته شود . ماساژ بايد به حدي باشد كه خون در الت به جريان بيافتد و گرم شود . بعد از گذشت ۵ دقيقه مرحله دو را شروع كنيد.

مرحله دو : ماساژ را شروع كنيد و زماني كه نعوظ از ۵۰ تا در صد بيشتر شد ماساژ را بايد متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد و دوباره ماسا را از سر بگيريد (نحوه ماساژ مرحله سه )

مرحله سه: انتهاي الت خود را به توسط انگشت هاي اشاره و شصت كه حلقه شده است در دست بگيريد و با كمي فشار به سمت جلو ( به سمت سر الت ) حركت دهيد . زماني كه حلقه دست شما به وسط الت رسيد بايد توسط انگشت هاي حلقه شده دست ديگر ( انگشت اشاره و شصت كه حلقه ايجاد شده ) انتهاي الت را ثابت بگيريد (انتهاي الت قسمت اتصال بيضه و الت ) و با دست ديگرتان به حركت ادامه بديد تا به سر الت برسد . توجه داشته باشيد كه اين حركات بايد به اهستگي انجام بگيرد و حتما زماني كه الت به نعوظ بالاي ۵۰ درصد رسيد ، ماساي را متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ درصد برسد و دوباره شروع كنيد .

مرحله چهار : مرحله سه را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه روزانه دو مرتبه بايد انجام داده شود

مرحله پنج: بعد از اتمام ماساژ از شستن الت به مدت ۱ ساعت خودداري كنيد و بگذاريد به مدت ۱ ساعت كرم مكس من روي الت بماند . بعد از اين مدت الت را شستشو دهيد .

 

 


بزرگ كننده مكس من ,  عوارض مكس من ,  زمان مصرف مكس من ,  ژل مكس من ,  طريقه مصرف  مكس من ,  . مكس من چيني ,  طريقه مصرف . maxman ,  فيلم مكس من ,  مكس من اصل ,  عوارض جانبي . مكس من ,  قيمت اين  . مكس من

افرايش سايز  . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجي ا . و سفت تر كردن نعوظ

(درمان مشكلات نعوظ و شل بودن  . در زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي)

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

 

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنـسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۸ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تـناسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي جنـسي طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لـذت جنـسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

مكس من كاملا از مواد طبيعي ساخته شده است

برخي از مواد سازنده مكس من عبارتند از: قارچ كاترپيلار ، نوعي ميوه خوشه اي ، جنسينگ ، زعفران و …


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه  مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


 

قرص مكس من اصل

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و…

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

آفزايش شـق پذيري و سختي آلـت در زمان نــعوظ

هر بسته مكـس من ۲ حاوي ۶۰ عدد كپسول تاخـير در انـزال ميباشد

قرص مكس من

نحوه مصرف كپسول گياهي مكس من ۲ :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد.كلي مصرف دو عدد كپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول هنگام صبحانه و يك يا دو عدد ديگر هنگام شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد. لطفا در حين مصرف كپسول را بدون جويدن و شكستن فرو ببريد.

(كپسول را با يك ليوان آب ميل كنيد و آن را  بصورت سالم ببلعيد.)

مكس من داروخانه 


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


چند سوال رايج:
سوال : مكس من ۲ چگونه عمل ميكند و نتيجه ميدهد ؟

جواب : عناصر منحصر به فرد و ۱۰۰% طبيعي كه با فرمولاسيون پيشرفته در اين كپسول به كار رفته باعث ورود بيشتر خون به بافت اسفنجي  . شده و به سفت تر و قوي تر شده  . در زمان نعوظ كمك ميكند. هورمون تستسترون گياهي كه با كاليبره كردن مواد و عناصر گياهي به دست مي آيد باعث توليد هورمون جنسي طبيعي و تهيه مواد مغذي حياتي جهت عملكرد بسيار عالي و همچنين رساندن فرد به اوج لذت جنسي ميشود.

سوال : آيا كپسول MAXMANII مطمئن است ؟

جواب : چون كپسول مكس من حاوي تمام مكملهاي غذايي تشكيل شده از بهترين گياهان است، بنابراين هيچگونه عارضه و اثرات جانبي ندارد. اين كپسول مواد مخدر دارويي نيست و شامل هيچ يك از مواد شيميايي مصنوعي موجود در داروهاي تجويزي نميباشد. بنابراين ۱۰۰% طبيعي و مطمئن است.

سوال : تعداد بسيار زيادي محصول جهت افزايش سايز وجود دارد. چه چيزي مكس من ۲ را از ديگر محصولات متمايز ميكند ؟

جواب : مكس من ۲ بهترين است ! راز نهفته در انتخاب مكس من ۲ انتخاب عناصر گياهي و فرمولاسيون  منحصر به فرد آن ميباشد. نه تنها عناصر تشكيل دهنده بلكه عوال بسيار زياد ديگري وجود دارد كه باعث نتيجه بهتر و خارق العاده اين محصول ميشود.

سوال : مدت زماني كه بايد استفاده از اين كپسول را ادامه داد چقدر است ؟

جواب : به طور معمول در روز ۲ كپسول ميل كنيد. مصرف اين كپسول را تا زماني كه به خواسته و اندازه مورد نظر خود برسيد ادامه دهيد. بيشتر آقايان تصميم ميگيرند پس از دوره درمان ۴ ماهه (مدت زمان استفاده معمول از اين كپسول) باز هم استفاده را ادامه دهند. با ادامه استفاده از اين كپسول دستاوردهاي بيشتري حاصل خواهد شد.

سوال : من فشار خونم بالاست. آيا ميتوانم از اين كپسول استفاده كنم ؟

جواب : اين محصول هيچ تغييري در فشار خون سيستماتيك بدن ايجاد نميكند . اگر شما براي كنترل فشارخون خود و يا رفع اد .هاب دارو مصرف ميكنيد ممكن است اين محصول بر روي شما نتيجه اي نداشه باشد. لطفا با دكتر خود تماس بگيريد تا اگر اين محصول با داروهاي شما تداخلي ندارد با نظر پزشك آن را خريداري و مصرف نماييد.

مكس من 12 عددي

راهنماي خريد :

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.

 


خريد كپسول تاخيري maxman مكس من

خريد كپسول تاخيري maxman مكس من ۱۲ تايي داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و …

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

افزايش شق پذيري و سختي. در زمان نعوظ

هر بسته مكس من حاوي ۱۲ عدد كپسول + ۱۲ عدد. تاخير در انزال ميباشد

كپسول مكس من ، به وسيله ي نخبگان علم زيست شناسي امريكا در كارخانه اي در منهتن نيويورك در ايالات متحده ساخته شده است. كپسول مكس من تقويت كننده ي طبيعي و آلـت بوده و هر جزء اين محصول به طور دقيق آزمايش و تست شده است و اثر آن بر روي دوام و سفتي آلـت به وضوح قابل مشاهده شده است. ويژگي منحصر به فرد اين محصول قابل استفاده بودن آن براي تمام سنين است. اين كپسول داراي زمان عملكرد بسيار كوتاهي مي باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقيقه عطش شهـوت و سفتـي آلـت را چندين برابر مي كند. از ديگر ويژگي هاي متمايز كننده اين محصول از محصولات مشابه , گياهي بودن آن است كه عوارض جانبي آن را به حد اقل مي رساند. اين كپسول با افزايش خون رساني به آلـت و آزاد كردن هورمون هاي مردانه موجود در بدن , آلـت را به حداكثر كارايي از نظر سفتي و دوام مي رساند.


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بوده است.

مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تنـاسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي زنـاشويي

طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لذت جنسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۷ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنسي، طولاني كردن زمان نزديكي، كلفت كردن . تناسلي، درمان موثر ناتواني جنسي، بهبود زندگي جنسي و … كمك كند.

طريقه مصرف:

يك كپسول و يك . همراه آن را با يك ليوان آب سرد ميل كنيد

تذكر:

در هر ۲۴ ساعت حداكثر مصرف يك عدد كپسول مجاز است

 

افرايش سايز . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجيد . و سفت تر كردن نعوظ (درمان مشكلات نعوظ و شل بودندر زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد.

 

 

مكس من ويويد

 

 

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي) – ارگاسم طولاني تر و قوي تر كه باعث لذت بيشتري ميشود

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

راهنماي خريد :

 

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۲۷ توسط:pebru69 موضوع: نظرات (0)

سفارش قرص مكس من 12 عددي


كرم  و انواع قرص مكس من محصول 2018

 

نحوه مصرف  كرم مكس من :

توجه : قبل از هر عملي ابتدا الت بايد به حالت نيمه نعوظ در ايد . تقريبا ۵۰% نعوظ داشته باشد .

مرحله يك :ابتدا سطح الت را به مقداري كرم مكس من اغشته كنيد سپس به ارامي الت خود را مساژ دهيد . تمامي قسمت هاي الت بايد به كرم مكس من اغشته شود . ماساژ بايد به حدي باشد كه خون در الت به جريان بيافتد و گرم شود . بعد از گذشت ۵ دقيقه مرحله دو را شروع كنيد.

مرحله دو : ماساژ را شروع كنيد و زماني كه نعوظ از ۵۰ تا در صد بيشتر شد ماساژ را بايد متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد و دوباره ماسا را از سر بگيريد (نحوه ماساژ مرحله سه )

مرحله سه: انتهاي الت خود را به توسط انگشت هاي اشاره و شصت كه حلقه شده است در دست بگيريد و با كمي فشار به سمت جلو ( به سمت سر الت ) حركت دهيد . زماني كه حلقه دست شما به وسط الت رسيد بايد توسط انگشت هاي حلقه شده دست ديگر ( انگشت اشاره و شصت كه حلقه ايجاد شده ) انتهاي الت را ثابت بگيريد (انتهاي الت قسمت اتصال بيضه و الت ) و با دست ديگرتان به حركت ادامه بديد تا به سر الت برسد . توجه داشته باشيد كه اين حركات بايد به اهستگي انجام بگيرد و حتما زماني كه الت به نعوظ بالاي ۵۰ درصد رسيد ، ماساي را متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ درصد برسد و دوباره شروع كنيد .

مرحله چهار : مرحله سه را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه روزانه دو مرتبه بايد انجام داده شود

مرحله پنج: بعد از اتمام ماساژ از شستن الت به مدت ۱ ساعت خودداري كنيد و بگذاريد به مدت ۱ ساعت كرم مكس من روي الت بماند . بعد از اين مدت الت را شستشو دهيد .

 

 


بزرگ كننده مكس من ,  عوارض مكس من ,  زمان مصرف مكس من ,  ژل مكس من ,  طريقه مصرف  مكس من ,  . مكس من چيني ,  طريقه مصرف . maxman ,  فيلم مكس من ,  مكس من اصل ,  عوارض جانبي . مكس من ,  قيمت اين  . مكس من

افرايش سايز  . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجي ا . و سفت تر كردن نعوظ

(درمان مشكلات نعوظ و شل بودن  . در زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي)

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

 

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنـسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۸ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تـناسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي جنـسي طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لـذت جنـسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

مكس من كاملا از مواد طبيعي ساخته شده است

برخي از مواد سازنده مكس من عبارتند از: قارچ كاترپيلار ، نوعي ميوه خوشه اي ، جنسينگ ، زعفران و …


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه  مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


 

قرص مكس من اصل

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و…

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

آفزايش شـق پذيري و سختي آلـت در زمان نــعوظ

هر بسته مكـس من ۲ حاوي ۶۰ عدد كپسول تاخـير در انـزال ميباشد

قرص مكس من

نحوه مصرف كپسول گياهي مكس من ۲ :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد.كلي مصرف دو عدد كپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول هنگام صبحانه و يك يا دو عدد ديگر هنگام شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد. لطفا در حين مصرف كپسول را بدون جويدن و شكستن فرو ببريد.

(كپسول را با يك ليوان آب ميل كنيد و آن را  بصورت سالم ببلعيد.)

مكس من داروخانه 


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


چند سوال رايج:
سوال : مكس من ۲ چگونه عمل ميكند و نتيجه ميدهد ؟

جواب : عناصر منحصر به فرد و ۱۰۰% طبيعي كه با فرمولاسيون پيشرفته در اين كپسول به كار رفته باعث ورود بيشتر خون به بافت اسفنجي  . شده و به سفت تر و قوي تر شده  . در زمان نعوظ كمك ميكند. هورمون تستسترون گياهي كه با كاليبره كردن مواد و عناصر گياهي به دست مي آيد باعث توليد هورمون جنسي طبيعي و تهيه مواد مغذي حياتي جهت عملكرد بسيار عالي و همچنين رساندن فرد به اوج لذت جنسي ميشود.

سوال : آيا كپسول MAXMANII مطمئن است ؟

جواب : چون كپسول مكس من حاوي تمام مكملهاي غذايي تشكيل شده از بهترين گياهان است، بنابراين هيچگونه عارضه و اثرات جانبي ندارد. اين كپسول مواد مخدر دارويي نيست و شامل هيچ يك از مواد شيميايي مصنوعي موجود در داروهاي تجويزي نميباشد. بنابراين ۱۰۰% طبيعي و مطمئن است.

سوال : تعداد بسيار زيادي محصول جهت افزايش سايز وجود دارد. چه چيزي مكس من ۲ را از ديگر محصولات متمايز ميكند ؟

جواب : مكس من ۲ بهترين است ! راز نهفته در انتخاب مكس من ۲ انتخاب عناصر گياهي و فرمولاسيون  منحصر به فرد آن ميباشد. نه تنها عناصر تشكيل دهنده بلكه عوال بسيار زياد ديگري وجود دارد كه باعث نتيجه بهتر و خارق العاده اين محصول ميشود.

سوال : مدت زماني كه بايد استفاده از اين كپسول را ادامه داد چقدر است ؟

جواب : به طور معمول در روز ۲ كپسول ميل كنيد. مصرف اين كپسول را تا زماني كه به خواسته و اندازه مورد نظر خود برسيد ادامه دهيد. بيشتر آقايان تصميم ميگيرند پس از دوره درمان ۴ ماهه (مدت زمان استفاده معمول از اين كپسول) باز هم استفاده را ادامه دهند. با ادامه استفاده از اين كپسول دستاوردهاي بيشتري حاصل خواهد شد.

سوال : من فشار خونم بالاست. آيا ميتوانم از اين كپسول استفاده كنم ؟

جواب : اين محصول هيچ تغييري در فشار خون سيستماتيك بدن ايجاد نميكند . اگر شما براي كنترل فشارخون خود و يا رفع اد .هاب دارو مصرف ميكنيد ممكن است اين محصول بر روي شما نتيجه اي نداشه باشد. لطفا با دكتر خود تماس بگيريد تا اگر اين محصول با داروهاي شما تداخلي ندارد با نظر پزشك آن را خريداري و مصرف نماييد.

مكس من 12 عددي

راهنماي خريد :

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.

 


خريد كپسول تاخيري maxman مكس من

خريد كپسول تاخيري maxman مكس من ۱۲ تايي داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و …

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

افزايش شق پذيري و سختي. در زمان نعوظ

هر بسته مكس من حاوي ۱۲ عدد كپسول + ۱۲ عدد. تاخير در انزال ميباشد

كپسول مكس من ، به وسيله ي نخبگان علم زيست شناسي امريكا در كارخانه اي در منهتن نيويورك در ايالات متحده ساخته شده است. كپسول مكس من تقويت كننده ي طبيعي و آلـت بوده و هر جزء اين محصول به طور دقيق آزمايش و تست شده است و اثر آن بر روي دوام و سفتي آلـت به وضوح قابل مشاهده شده است. ويژگي منحصر به فرد اين محصول قابل استفاده بودن آن براي تمام سنين است. اين كپسول داراي زمان عملكرد بسيار كوتاهي مي باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقيقه عطش شهـوت و سفتـي آلـت را چندين برابر مي كند. از ديگر ويژگي هاي متمايز كننده اين محصول از محصولات مشابه , گياهي بودن آن است كه عوارض جانبي آن را به حد اقل مي رساند. اين كپسول با افزايش خون رساني به آلـت و آزاد كردن هورمون هاي مردانه موجود در بدن , آلـت را به حداكثر كارايي از نظر سفتي و دوام مي رساند.


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بوده است.

مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تنـاسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي زنـاشويي

طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لذت جنسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۷ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنسي، طولاني كردن زمان نزديكي، كلفت كردن . تناسلي، درمان موثر ناتواني جنسي، بهبود زندگي جنسي و … كمك كند.

طريقه مصرف:

يك كپسول و يك . همراه آن را با يك ليوان آب سرد ميل كنيد

تذكر:

در هر ۲۴ ساعت حداكثر مصرف يك عدد كپسول مجاز است

 

افرايش سايز . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجيد . و سفت تر كردن نعوظ (درمان مشكلات نعوظ و شل بودندر زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد.

 

 

مكس من ويويد

 

 

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي) – ارگاسم طولاني تر و قوي تر كه باعث لذت بيشتري ميشود

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

راهنماي خريد :

 

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۲۶ توسط:pebru69 موضوع: نظرات (0)

درمان زود انـــزالي آقايان


كرم  و انواع قرص مكس من محصول 2018

 

نحوه مصرف  كرم مكس من :

توجه : قبل از هر عملي ابتدا الت بايد به حالت نيمه نعوظ در ايد . تقريبا ۵۰% نعوظ داشته باشد .

مرحله يك :ابتدا سطح الت را به مقداري كرم مكس من اغشته كنيد سپس به ارامي الت خود را مساژ دهيد . تمامي قسمت هاي الت بايد به كرم مكس من اغشته شود . ماساژ بايد به حدي باشد كه خون در الت به جريان بيافتد و گرم شود . بعد از گذشت ۵ دقيقه مرحله دو را شروع كنيد.

مرحله دو : ماساژ را شروع كنيد و زماني كه نعوظ از ۵۰ تا در صد بيشتر شد ماساژ را بايد متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد و دوباره ماسا را از سر بگيريد (نحوه ماساژ مرحله سه )

مرحله سه: انتهاي الت خود را به توسط انگشت هاي اشاره و شصت كه حلقه شده است در دست بگيريد و با كمي فشار به سمت جلو ( به سمت سر الت ) حركت دهيد . زماني كه حلقه دست شما به وسط الت رسيد بايد توسط انگشت هاي حلقه شده دست ديگر ( انگشت اشاره و شصت كه حلقه ايجاد شده ) انتهاي الت را ثابت بگيريد (انتهاي الت قسمت اتصال بيضه و الت ) و با دست ديگرتان به حركت ادامه بديد تا به سر الت برسد . توجه داشته باشيد كه اين حركات بايد به اهستگي انجام بگيرد و حتما زماني كه الت به نعوظ بالاي ۵۰ درصد رسيد ، ماساي را متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ درصد برسد و دوباره شروع كنيد .

مرحله چهار : مرحله سه را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه روزانه دو مرتبه بايد انجام داده شود

مرحله پنج: بعد از اتمام ماساژ از شستن الت به مدت ۱ ساعت خودداري كنيد و بگذاريد به مدت ۱ ساعت كرم مكس من روي الت بماند . بعد از اين مدت الت را شستشو دهيد .

 

 


بزرگ كننده مكس من ,  عوارض مكس من ,  زمان مصرف مكس من ,  ژل مكس من ,  طريقه مصرف  مكس من ,  . مكس من چيني ,  طريقه مصرف . maxman ,  فيلم مكس من ,  مكس من اصل ,  عوارض جانبي . مكس من ,  قيمت اين  . مكس من

افرايش سايز  . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجي ا . و سفت تر كردن نعوظ

(درمان مشكلات نعوظ و شل بودن  . در زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي)

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

 

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنـسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۸ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تـناسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي جنـسي طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لـذت جنـسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

مكس من كاملا از مواد طبيعي ساخته شده است

برخي از مواد سازنده مكس من عبارتند از: قارچ كاترپيلار ، نوعي ميوه خوشه اي ، جنسينگ ، زعفران و …


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه  مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


 

قرص مكس من اصل

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و…

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

آفزايش شـق پذيري و سختي آلـت در زمان نــعوظ

هر بسته مكـس من ۲ حاوي ۶۰ عدد كپسول تاخـير در انـزال ميباشد

قرص مكس من

نحوه مصرف كپسول گياهي مكس من ۲ :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد.كلي مصرف دو عدد كپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول هنگام صبحانه و يك يا دو عدد ديگر هنگام شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد. لطفا در حين مصرف كپسول را بدون جويدن و شكستن فرو ببريد.

(كپسول را با يك ليوان آب ميل كنيد و آن را  بصورت سالم ببلعيد.)

مكس من داروخانه 


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


چند سوال رايج:
سوال : مكس من ۲ چگونه عمل ميكند و نتيجه ميدهد ؟

جواب : عناصر منحصر به فرد و ۱۰۰% طبيعي كه با فرمولاسيون پيشرفته در اين كپسول به كار رفته باعث ورود بيشتر خون به بافت اسفنجي  . شده و به سفت تر و قوي تر شده  . در زمان نعوظ كمك ميكند. هورمون تستسترون گياهي كه با كاليبره كردن مواد و عناصر گياهي به دست مي آيد باعث توليد هورمون جنسي طبيعي و تهيه مواد مغذي حياتي جهت عملكرد بسيار عالي و همچنين رساندن فرد به اوج لذت جنسي ميشود.

سوال : آيا كپسول MAXMANII مطمئن است ؟

جواب : چون كپسول مكس من حاوي تمام مكملهاي غذايي تشكيل شده از بهترين گياهان است، بنابراين هيچگونه عارضه و اثرات جانبي ندارد. اين كپسول مواد مخدر دارويي نيست و شامل هيچ يك از مواد شيميايي مصنوعي موجود در داروهاي تجويزي نميباشد. بنابراين ۱۰۰% طبيعي و مطمئن است.

سوال : تعداد بسيار زيادي محصول جهت افزايش سايز وجود دارد. چه چيزي مكس من ۲ را از ديگر محصولات متمايز ميكند ؟

جواب : مكس من ۲ بهترين است ! راز نهفته در انتخاب مكس من ۲ انتخاب عناصر گياهي و فرمولاسيون  منحصر به فرد آن ميباشد. نه تنها عناصر تشكيل دهنده بلكه عوال بسيار زياد ديگري وجود دارد كه باعث نتيجه بهتر و خارق العاده اين محصول ميشود.

سوال : مدت زماني كه بايد استفاده از اين كپسول را ادامه داد چقدر است ؟

جواب : به طور معمول در روز ۲ كپسول ميل كنيد. مصرف اين كپسول را تا زماني كه به خواسته و اندازه مورد نظر خود برسيد ادامه دهيد. بيشتر آقايان تصميم ميگيرند پس از دوره درمان ۴ ماهه (مدت زمان استفاده معمول از اين كپسول) باز هم استفاده را ادامه دهند. با ادامه استفاده از اين كپسول دستاوردهاي بيشتري حاصل خواهد شد.

سوال : من فشار خونم بالاست. آيا ميتوانم از اين كپسول استفاده كنم ؟

جواب : اين محصول هيچ تغييري در فشار خون سيستماتيك بدن ايجاد نميكند . اگر شما براي كنترل فشارخون خود و يا رفع اد .هاب دارو مصرف ميكنيد ممكن است اين محصول بر روي شما نتيجه اي نداشه باشد. لطفا با دكتر خود تماس بگيريد تا اگر اين محصول با داروهاي شما تداخلي ندارد با نظر پزشك آن را خريداري و مصرف نماييد.

مكس من 12 عددي

راهنماي خريد :

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.

 


خريد كپسول تاخيري maxman مكس من

خريد كپسول تاخيري maxman مكس من ۱۲ تايي داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و …

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

افزايش شق پذيري و سختي. در زمان نعوظ

هر بسته مكس من حاوي ۱۲ عدد كپسول + ۱۲ عدد. تاخير در انزال ميباشد

كپسول مكس من ، به وسيله ي نخبگان علم زيست شناسي امريكا در كارخانه اي در منهتن نيويورك در ايالات متحده ساخته شده است. كپسول مكس من تقويت كننده ي طبيعي و آلـت بوده و هر جزء اين محصول به طور دقيق آزمايش و تست شده است و اثر آن بر روي دوام و سفتي آلـت به وضوح قابل مشاهده شده است. ويژگي منحصر به فرد اين محصول قابل استفاده بودن آن براي تمام سنين است. اين كپسول داراي زمان عملكرد بسيار كوتاهي مي باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقيقه عطش شهـوت و سفتـي آلـت را چندين برابر مي كند. از ديگر ويژگي هاي متمايز كننده اين محصول از محصولات مشابه , گياهي بودن آن است كه عوارض جانبي آن را به حد اقل مي رساند. اين كپسول با افزايش خون رساني به آلـت و آزاد كردن هورمون هاي مردانه موجود در بدن , آلـت را به حداكثر كارايي از نظر سفتي و دوام مي رساند.


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بوده است.

مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تنـاسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي زنـاشويي

طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لذت جنسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۷ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنسي، طولاني كردن زمان نزديكي، كلفت كردن . تناسلي، درمان موثر ناتواني جنسي، بهبود زندگي جنسي و … كمك كند.

طريقه مصرف:

يك كپسول و يك . همراه آن را با يك ليوان آب سرد ميل كنيد

تذكر:

در هر ۲۴ ساعت حداكثر مصرف يك عدد كپسول مجاز است

 

افرايش سايز . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجيد . و سفت تر كردن نعوظ (درمان مشكلات نعوظ و شل بودندر زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد.

 

 

مكس من ويويد

 

 

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي) – ارگاسم طولاني تر و قوي تر كه باعث لذت بيشتري ميشود

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

راهنماي خريد :

 

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۲۴ توسط:pebru69 موضوع: نظرات (0)

خريد داروي زود انزالي مكس من


كرم  و انواع قرص مكس من محصول 2018

 

نحوه مصرف  كرم مكس من :

توجه : قبل از هر عملي ابتدا الت بايد به حالت نيمه نعوظ در ايد . تقريبا ۵۰% نعوظ داشته باشد .

مرحله يك :ابتدا سطح الت را به مقداري كرم مكس من اغشته كنيد سپس به ارامي الت خود را مساژ دهيد . تمامي قسمت هاي الت بايد به كرم مكس من اغشته شود . ماساژ بايد به حدي باشد كه خون در الت به جريان بيافتد و گرم شود . بعد از گذشت ۵ دقيقه مرحله دو را شروع كنيد.

مرحله دو : ماساژ را شروع كنيد و زماني كه نعوظ از ۵۰ تا در صد بيشتر شد ماساژ را بايد متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد و دوباره ماسا را از سر بگيريد (نحوه ماساژ مرحله سه )

مرحله سه: انتهاي الت خود را به توسط انگشت هاي اشاره و شصت كه حلقه شده است در دست بگيريد و با كمي فشار به سمت جلو ( به سمت سر الت ) حركت دهيد . زماني كه حلقه دست شما به وسط الت رسيد بايد توسط انگشت هاي حلقه شده دست ديگر ( انگشت اشاره و شصت كه حلقه ايجاد شده ) انتهاي الت را ثابت بگيريد (انتهاي الت قسمت اتصال بيضه و الت ) و با دست ديگرتان به حركت ادامه بديد تا به سر الت برسد . توجه داشته باشيد كه اين حركات بايد به اهستگي انجام بگيرد و حتما زماني كه الت به نعوظ بالاي ۵۰ درصد رسيد ، ماساي را متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ درصد برسد و دوباره شروع كنيد .

مرحله چهار : مرحله سه را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه روزانه دو مرتبه بايد انجام داده شود

مرحله پنج: بعد از اتمام ماساژ از شستن الت به مدت ۱ ساعت خودداري كنيد و بگذاريد به مدت ۱ ساعت كرم مكس من روي الت بماند . بعد از اين مدت الت را شستشو دهيد .

 

 


بزرگ كننده مكس من ,  عوارض مكس من ,  زمان مصرف مكس من ,  ژل مكس من ,  طريقه مصرف  مكس من ,  . مكس من چيني ,  طريقه مصرف . maxman ,  فيلم مكس من ,  مكس من اصل ,  عوارض جانبي . مكس من ,  قيمت اين  . مكس من

افرايش سايز  . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجي ا . و سفت تر كردن نعوظ

(درمان مشكلات نعوظ و شل بودن  . در زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي)

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

 

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنـسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۸ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تـناسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي جنـسي طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لـذت جنـسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

مكس من كاملا از مواد طبيعي ساخته شده است

برخي از مواد سازنده مكس من عبارتند از: قارچ كاترپيلار ، نوعي ميوه خوشه اي ، جنسينگ ، زعفران و …


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه  مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


 

قرص مكس من اصل

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و…

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

آفزايش شـق پذيري و سختي آلـت در زمان نــعوظ

هر بسته مكـس من ۲ حاوي ۶۰ عدد كپسول تاخـير در انـزال ميباشد

قرص مكس من

نحوه مصرف كپسول گياهي مكس من ۲ :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد.كلي مصرف دو عدد كپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول هنگام صبحانه و يك يا دو عدد ديگر هنگام شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد. لطفا در حين مصرف كپسول را بدون جويدن و شكستن فرو ببريد.

(كپسول را با يك ليوان آب ميل كنيد و آن را  بصورت سالم ببلعيد.)

مكس من داروخانه 


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


چند سوال رايج:
سوال : مكس من ۲ چگونه عمل ميكند و نتيجه ميدهد ؟

جواب : عناصر منحصر به فرد و ۱۰۰% طبيعي كه با فرمولاسيون پيشرفته در اين كپسول به كار رفته باعث ورود بيشتر خون به بافت اسفنجي  . شده و به سفت تر و قوي تر شده  . در زمان نعوظ كمك ميكند. هورمون تستسترون گياهي كه با كاليبره كردن مواد و عناصر گياهي به دست مي آيد باعث توليد هورمون جنسي طبيعي و تهيه مواد مغذي حياتي جهت عملكرد بسيار عالي و همچنين رساندن فرد به اوج لذت جنسي ميشود.

سوال : آيا كپسول MAXMANII مطمئن است ؟

جواب : چون كپسول مكس من حاوي تمام مكملهاي غذايي تشكيل شده از بهترين گياهان است، بنابراين هيچگونه عارضه و اثرات جانبي ندارد. اين كپسول مواد مخدر دارويي نيست و شامل هيچ يك از مواد شيميايي مصنوعي موجود در داروهاي تجويزي نميباشد. بنابراين ۱۰۰% طبيعي و مطمئن است.

سوال : تعداد بسيار زيادي محصول جهت افزايش سايز وجود دارد. چه چيزي مكس من ۲ را از ديگر محصولات متمايز ميكند ؟

جواب : مكس من ۲ بهترين است ! راز نهفته در انتخاب مكس من ۲ انتخاب عناصر گياهي و فرمولاسيون  منحصر به فرد آن ميباشد. نه تنها عناصر تشكيل دهنده بلكه عوال بسيار زياد ديگري وجود دارد كه باعث نتيجه بهتر و خارق العاده اين محصول ميشود.

سوال : مدت زماني كه بايد استفاده از اين كپسول را ادامه داد چقدر است ؟

جواب : به طور معمول در روز ۲ كپسول ميل كنيد. مصرف اين كپسول را تا زماني كه به خواسته و اندازه مورد نظر خود برسيد ادامه دهيد. بيشتر آقايان تصميم ميگيرند پس از دوره درمان ۴ ماهه (مدت زمان استفاده معمول از اين كپسول) باز هم استفاده را ادامه دهند. با ادامه استفاده از اين كپسول دستاوردهاي بيشتري حاصل خواهد شد.

سوال : من فشار خونم بالاست. آيا ميتوانم از اين كپسول استفاده كنم ؟

جواب : اين محصول هيچ تغييري در فشار خون سيستماتيك بدن ايجاد نميكند . اگر شما براي كنترل فشارخون خود و يا رفع اد .هاب دارو مصرف ميكنيد ممكن است اين محصول بر روي شما نتيجه اي نداشه باشد. لطفا با دكتر خود تماس بگيريد تا اگر اين محصول با داروهاي شما تداخلي ندارد با نظر پزشك آن را خريداري و مصرف نماييد.

مكس من 12 عددي

راهنماي خريد :

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.

 


خريد كپسول تاخيري maxman مكس من

خريد كپسول تاخيري maxman مكس من ۱۲ تايي داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و …

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

افزايش شق پذيري و سختي. در زمان نعوظ

هر بسته مكس من حاوي ۱۲ عدد كپسول + ۱۲ عدد. تاخير در انزال ميباشد

كپسول مكس من ، به وسيله ي نخبگان علم زيست شناسي امريكا در كارخانه اي در منهتن نيويورك در ايالات متحده ساخته شده است. كپسول مكس من تقويت كننده ي طبيعي و آلـت بوده و هر جزء اين محصول به طور دقيق آزمايش و تست شده است و اثر آن بر روي دوام و سفتي آلـت به وضوح قابل مشاهده شده است. ويژگي منحصر به فرد اين محصول قابل استفاده بودن آن براي تمام سنين است. اين كپسول داراي زمان عملكرد بسيار كوتاهي مي باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقيقه عطش شهـوت و سفتـي آلـت را چندين برابر مي كند. از ديگر ويژگي هاي متمايز كننده اين محصول از محصولات مشابه , گياهي بودن آن است كه عوارض جانبي آن را به حد اقل مي رساند. اين كپسول با افزايش خون رساني به آلـت و آزاد كردن هورمون هاي مردانه موجود در بدن , آلـت را به حداكثر كارايي از نظر سفتي و دوام مي رساند.


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بوده است.

مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تنـاسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي زنـاشويي

طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لذت جنسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۷ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنسي، طولاني كردن زمان نزديكي، كلفت كردن . تناسلي، درمان موثر ناتواني جنسي، بهبود زندگي جنسي و … كمك كند.

طريقه مصرف:

يك كپسول و يك . همراه آن را با يك ليوان آب سرد ميل كنيد

تذكر:

در هر ۲۴ ساعت حداكثر مصرف يك عدد كپسول مجاز است

 

افرايش سايز . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجيد . و سفت تر كردن نعوظ (درمان مشكلات نعوظ و شل بودندر زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد.

 

 

مكس من ويويد

 

 

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي) – ارگاسم طولاني تر و قوي تر كه باعث لذت بيشتري ميشود

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

راهنماي خريد :

 

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۲۳ توسط:pebru69 موضوع: نظرات (0)

داروي درمان زود انـــزالي آقايان


كرم  و انواع قرص مكس من محصول 2018

 

نحوه مصرف  كرم مكس من :

توجه : قبل از هر عملي ابتدا الت بايد به حالت نيمه نعوظ در ايد . تقريبا ۵۰% نعوظ داشته باشد .

مرحله يك :ابتدا سطح الت را به مقداري كرم مكس من اغشته كنيد سپس به ارامي الت خود را مساژ دهيد . تمامي قسمت هاي الت بايد به كرم مكس من اغشته شود . ماساژ بايد به حدي باشد كه خون در الت به جريان بيافتد و گرم شود . بعد از گذشت ۵ دقيقه مرحله دو را شروع كنيد.

مرحله دو : ماساژ را شروع كنيد و زماني كه نعوظ از ۵۰ تا در صد بيشتر شد ماساژ را بايد متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد و دوباره ماسا را از سر بگيريد (نحوه ماساژ مرحله سه )

مرحله سه: انتهاي الت خود را به توسط انگشت هاي اشاره و شصت كه حلقه شده است در دست بگيريد و با كمي فشار به سمت جلو ( به سمت سر الت ) حركت دهيد . زماني كه حلقه دست شما به وسط الت رسيد بايد توسط انگشت هاي حلقه شده دست ديگر ( انگشت اشاره و شصت كه حلقه ايجاد شده ) انتهاي الت را ثابت بگيريد (انتهاي الت قسمت اتصال بيضه و الت ) و با دست ديگرتان به حركت ادامه بديد تا به سر الت برسد . توجه داشته باشيد كه اين حركات بايد به اهستگي انجام بگيرد و حتما زماني كه الت به نعوظ بالاي ۵۰ درصد رسيد ، ماساي را متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ درصد برسد و دوباره شروع كنيد .

مرحله چهار : مرحله سه را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه روزانه دو مرتبه بايد انجام داده شود

مرحله پنج: بعد از اتمام ماساژ از شستن الت به مدت ۱ ساعت خودداري كنيد و بگذاريد به مدت ۱ ساعت كرم مكس من روي الت بماند . بعد از اين مدت الت را شستشو دهيد .

 

 


بزرگ كننده مكس من ,  عوارض مكس من ,  زمان مصرف مكس من ,  ژل مكس من ,  طريقه مصرف  مكس من ,  . مكس من چيني ,  طريقه مصرف . maxman ,  فيلم مكس من ,  مكس من اصل ,  عوارض جانبي . مكس من ,  قيمت اين  . مكس من

افرايش سايز  . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجي ا . و سفت تر كردن نعوظ

(درمان مشكلات نعوظ و شل بودن  . در زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي)

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

 

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنـسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۸ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تـناسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي جنـسي طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لـذت جنـسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

مكس من كاملا از مواد طبيعي ساخته شده است

برخي از مواد سازنده مكس من عبارتند از: قارچ كاترپيلار ، نوعي ميوه خوشه اي ، جنسينگ ، زعفران و …


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه  مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


 

قرص مكس من اصل

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و…

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

آفزايش شـق پذيري و سختي آلـت در زمان نــعوظ

هر بسته مكـس من ۲ حاوي ۶۰ عدد كپسول تاخـير در انـزال ميباشد

قرص مكس من

نحوه مصرف كپسول گياهي مكس من ۲ :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد.كلي مصرف دو عدد كپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول هنگام صبحانه و يك يا دو عدد ديگر هنگام شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد. لطفا در حين مصرف كپسول را بدون جويدن و شكستن فرو ببريد.

(كپسول را با يك ليوان آب ميل كنيد و آن را  بصورت سالم ببلعيد.)

مكس من داروخانه 


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


چند سوال رايج:
سوال : مكس من ۲ چگونه عمل ميكند و نتيجه ميدهد ؟

جواب : عناصر منحصر به فرد و ۱۰۰% طبيعي كه با فرمولاسيون پيشرفته در اين كپسول به كار رفته باعث ورود بيشتر خون به بافت اسفنجي  . شده و به سفت تر و قوي تر شده  . در زمان نعوظ كمك ميكند. هورمون تستسترون گياهي كه با كاليبره كردن مواد و عناصر گياهي به دست مي آيد باعث توليد هورمون جنسي طبيعي و تهيه مواد مغذي حياتي جهت عملكرد بسيار عالي و همچنين رساندن فرد به اوج لذت جنسي ميشود.

سوال : آيا كپسول MAXMANII مطمئن است ؟

جواب : چون كپسول مكس من حاوي تمام مكملهاي غذايي تشكيل شده از بهترين گياهان است، بنابراين هيچگونه عارضه و اثرات جانبي ندارد. اين كپسول مواد مخدر دارويي نيست و شامل هيچ يك از مواد شيميايي مصنوعي موجود در داروهاي تجويزي نميباشد. بنابراين ۱۰۰% طبيعي و مطمئن است.

سوال : تعداد بسيار زيادي محصول جهت افزايش سايز وجود دارد. چه چيزي مكس من ۲ را از ديگر محصولات متمايز ميكند ؟

جواب : مكس من ۲ بهترين است ! راز نهفته در انتخاب مكس من ۲ انتخاب عناصر گياهي و فرمولاسيون  منحصر به فرد آن ميباشد. نه تنها عناصر تشكيل دهنده بلكه عوال بسيار زياد ديگري وجود دارد كه باعث نتيجه بهتر و خارق العاده اين محصول ميشود.

سوال : مدت زماني كه بايد استفاده از اين كپسول را ادامه داد چقدر است ؟

جواب : به طور معمول در روز ۲ كپسول ميل كنيد. مصرف اين كپسول را تا زماني كه به خواسته و اندازه مورد نظر خود برسيد ادامه دهيد. بيشتر آقايان تصميم ميگيرند پس از دوره درمان ۴ ماهه (مدت زمان استفاده معمول از اين كپسول) باز هم استفاده را ادامه دهند. با ادامه استفاده از اين كپسول دستاوردهاي بيشتري حاصل خواهد شد.

سوال : من فشار خونم بالاست. آيا ميتوانم از اين كپسول استفاده كنم ؟

جواب : اين محصول هيچ تغييري در فشار خون سيستماتيك بدن ايجاد نميكند . اگر شما براي كنترل فشارخون خود و يا رفع اد .هاب دارو مصرف ميكنيد ممكن است اين محصول بر روي شما نتيجه اي نداشه باشد. لطفا با دكتر خود تماس بگيريد تا اگر اين محصول با داروهاي شما تداخلي ندارد با نظر پزشك آن را خريداري و مصرف نماييد.

مكس من 12 عددي

راهنماي خريد :

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.

 


خريد كپسول تاخيري maxman مكس من

خريد كپسول تاخيري maxman مكس من ۱۲ تايي داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و …

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

افزايش شق پذيري و سختي. در زمان نعوظ

هر بسته مكس من حاوي ۱۲ عدد كپسول + ۱۲ عدد. تاخير در انزال ميباشد

كپسول مكس من ، به وسيله ي نخبگان علم زيست شناسي امريكا در كارخانه اي در منهتن نيويورك در ايالات متحده ساخته شده است. كپسول مكس من تقويت كننده ي طبيعي و آلـت بوده و هر جزء اين محصول به طور دقيق آزمايش و تست شده است و اثر آن بر روي دوام و سفتي آلـت به وضوح قابل مشاهده شده است. ويژگي منحصر به فرد اين محصول قابل استفاده بودن آن براي تمام سنين است. اين كپسول داراي زمان عملكرد بسيار كوتاهي مي باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقيقه عطش شهـوت و سفتـي آلـت را چندين برابر مي كند. از ديگر ويژگي هاي متمايز كننده اين محصول از محصولات مشابه , گياهي بودن آن است كه عوارض جانبي آن را به حد اقل مي رساند. اين كپسول با افزايش خون رساني به آلـت و آزاد كردن هورمون هاي مردانه موجود در بدن , آلـت را به حداكثر كارايي از نظر سفتي و دوام مي رساند.


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بوده است.

مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تنـاسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي زنـاشويي

طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لذت جنسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۷ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنسي، طولاني كردن زمان نزديكي، كلفت كردن . تناسلي، درمان موثر ناتواني جنسي، بهبود زندگي جنسي و … كمك كند.

طريقه مصرف:

يك كپسول و يك . همراه آن را با يك ليوان آب سرد ميل كنيد

تذكر:

در هر ۲۴ ساعت حداكثر مصرف يك عدد كپسول مجاز است

 

افرايش سايز . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجيد . و سفت تر كردن نعوظ (درمان مشكلات نعوظ و شل بودندر زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد.

 

 

مكس من ويويد

 

 

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي) – ارگاسم طولاني تر و قوي تر كه باعث لذت بيشتري ميشود

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

راهنماي خريد :

 

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۲۳ توسط:pebru69 موضوع: نظرات (0)

داروي گياهي درمان زود انزالي مكس من


كرم  و انواع قرص مكس من محصول 2018

 

نحوه مصرف  كرم مكس من :

توجه : قبل از هر عملي ابتدا الت بايد به حالت نيمه نعوظ در ايد . تقريبا ۵۰% نعوظ داشته باشد .

مرحله يك :ابتدا سطح الت را به مقداري كرم مكس من اغشته كنيد سپس به ارامي الت خود را مساژ دهيد . تمامي قسمت هاي الت بايد به كرم مكس من اغشته شود . ماساژ بايد به حدي باشد كه خون در الت به جريان بيافتد و گرم شود . بعد از گذشت ۵ دقيقه مرحله دو را شروع كنيد.

مرحله دو : ماساژ را شروع كنيد و زماني كه نعوظ از ۵۰ تا در صد بيشتر شد ماساژ را بايد متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد و دوباره ماسا را از سر بگيريد (نحوه ماساژ مرحله سه )

مرحله سه: انتهاي الت خود را به توسط انگشت هاي اشاره و شصت كه حلقه شده است در دست بگيريد و با كمي فشار به سمت جلو ( به سمت سر الت ) حركت دهيد . زماني كه حلقه دست شما به وسط الت رسيد بايد توسط انگشت هاي حلقه شده دست ديگر ( انگشت اشاره و شصت كه حلقه ايجاد شده ) انتهاي الت را ثابت بگيريد (انتهاي الت قسمت اتصال بيضه و الت ) و با دست ديگرتان به حركت ادامه بديد تا به سر الت برسد . توجه داشته باشيد كه اين حركات بايد به اهستگي انجام بگيرد و حتما زماني كه الت به نعوظ بالاي ۵۰ درصد رسيد ، ماساي را متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ درصد برسد و دوباره شروع كنيد .

مرحله چهار : مرحله سه را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه روزانه دو مرتبه بايد انجام داده شود

مرحله پنج: بعد از اتمام ماساژ از شستن الت به مدت ۱ ساعت خودداري كنيد و بگذاريد به مدت ۱ ساعت كرم مكس من روي الت بماند . بعد از اين مدت الت را شستشو دهيد .

 

 


بزرگ كننده مكس من ,  عوارض مكس من ,  زمان مصرف مكس من ,  ژل مكس من ,  طريقه مصرف  مكس من ,  . مكس من چيني ,  طريقه مصرف . maxman ,  فيلم مكس من ,  مكس من اصل ,  عوارض جانبي . مكس من ,  قيمت اين  . مكس من

افرايش سايز  . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجي ا . و سفت تر كردن نعوظ

(درمان مشكلات نعوظ و شل بودن  . در زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي)

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

 

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنـسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۸ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تـناسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي جنـسي طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لـذت جنـسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

مكس من كاملا از مواد طبيعي ساخته شده است

برخي از مواد سازنده مكس من عبارتند از: قارچ كاترپيلار ، نوعي ميوه خوشه اي ، جنسينگ ، زعفران و …


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه  مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


 

قرص مكس من اصل

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و…

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

آفزايش شـق پذيري و سختي آلـت در زمان نــعوظ

هر بسته مكـس من ۲ حاوي ۶۰ عدد كپسول تاخـير در انـزال ميباشد

قرص مكس من

نحوه مصرف كپسول گياهي مكس من ۲ :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد.كلي مصرف دو عدد كپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول هنگام صبحانه و يك يا دو عدد ديگر هنگام شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد. لطفا در حين مصرف كپسول را بدون جويدن و شكستن فرو ببريد.

(كپسول را با يك ليوان آب ميل كنيد و آن را  بصورت سالم ببلعيد.)

مكس من داروخانه 


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


چند سوال رايج:
سوال : مكس من ۲ چگونه عمل ميكند و نتيجه ميدهد ؟

جواب : عناصر منحصر به فرد و ۱۰۰% طبيعي كه با فرمولاسيون پيشرفته در اين كپسول به كار رفته باعث ورود بيشتر خون به بافت اسفنجي  . شده و به سفت تر و قوي تر شده  . در زمان نعوظ كمك ميكند. هورمون تستسترون گياهي كه با كاليبره كردن مواد و عناصر گياهي به دست مي آيد باعث توليد هورمون جنسي طبيعي و تهيه مواد مغذي حياتي جهت عملكرد بسيار عالي و همچنين رساندن فرد به اوج لذت جنسي ميشود.

سوال : آيا كپسول MAXMANII مطمئن است ؟

جواب : چون كپسول مكس من حاوي تمام مكملهاي غذايي تشكيل شده از بهترين گياهان است، بنابراين هيچگونه عارضه و اثرات جانبي ندارد. اين كپسول مواد مخدر دارويي نيست و شامل هيچ يك از مواد شيميايي مصنوعي موجود در داروهاي تجويزي نميباشد. بنابراين ۱۰۰% طبيعي و مطمئن است.

سوال : تعداد بسيار زيادي محصول جهت افزايش سايز وجود دارد. چه چيزي مكس من ۲ را از ديگر محصولات متمايز ميكند ؟

جواب : مكس من ۲ بهترين است ! راز نهفته در انتخاب مكس من ۲ انتخاب عناصر گياهي و فرمولاسيون  منحصر به فرد آن ميباشد. نه تنها عناصر تشكيل دهنده بلكه عوال بسيار زياد ديگري وجود دارد كه باعث نتيجه بهتر و خارق العاده اين محصول ميشود.

سوال : مدت زماني كه بايد استفاده از اين كپسول را ادامه داد چقدر است ؟

جواب : به طور معمول در روز ۲ كپسول ميل كنيد. مصرف اين كپسول را تا زماني كه به خواسته و اندازه مورد نظر خود برسيد ادامه دهيد. بيشتر آقايان تصميم ميگيرند پس از دوره درمان ۴ ماهه (مدت زمان استفاده معمول از اين كپسول) باز هم استفاده را ادامه دهند. با ادامه استفاده از اين كپسول دستاوردهاي بيشتري حاصل خواهد شد.

سوال : من فشار خونم بالاست. آيا ميتوانم از اين كپسول استفاده كنم ؟

جواب : اين محصول هيچ تغييري در فشار خون سيستماتيك بدن ايجاد نميكند . اگر شما براي كنترل فشارخون خود و يا رفع اد .هاب دارو مصرف ميكنيد ممكن است اين محصول بر روي شما نتيجه اي نداشه باشد. لطفا با دكتر خود تماس بگيريد تا اگر اين محصول با داروهاي شما تداخلي ندارد با نظر پزشك آن را خريداري و مصرف نماييد.

مكس من 12 عددي

راهنماي خريد :

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.

 


خريد كپسول تاخيري maxman مكس من

خريد كپسول تاخيري maxman مكس من ۱۲ تايي داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و …

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

افزايش شق پذيري و سختي. در زمان نعوظ

هر بسته مكس من حاوي ۱۲ عدد كپسول + ۱۲ عدد. تاخير در انزال ميباشد

كپسول مكس من ، به وسيله ي نخبگان علم زيست شناسي امريكا در كارخانه اي در منهتن نيويورك در ايالات متحده ساخته شده است. كپسول مكس من تقويت كننده ي طبيعي و آلـت بوده و هر جزء اين محصول به طور دقيق آزمايش و تست شده است و اثر آن بر روي دوام و سفتي آلـت به وضوح قابل مشاهده شده است. ويژگي منحصر به فرد اين محصول قابل استفاده بودن آن براي تمام سنين است. اين كپسول داراي زمان عملكرد بسيار كوتاهي مي باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقيقه عطش شهـوت و سفتـي آلـت را چندين برابر مي كند. از ديگر ويژگي هاي متمايز كننده اين محصول از محصولات مشابه , گياهي بودن آن است كه عوارض جانبي آن را به حد اقل مي رساند. اين كپسول با افزايش خون رساني به آلـت و آزاد كردن هورمون هاي مردانه موجود در بدن , آلـت را به حداكثر كارايي از نظر سفتي و دوام مي رساند.


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بوده است.

مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تنـاسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي زنـاشويي

طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لذت جنسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۷ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنسي، طولاني كردن زمان نزديكي، كلفت كردن . تناسلي، درمان موثر ناتواني جنسي، بهبود زندگي جنسي و … كمك كند.

طريقه مصرف:

يك كپسول و يك . همراه آن را با يك ليوان آب سرد ميل كنيد

تذكر:

در هر ۲۴ ساعت حداكثر مصرف يك عدد كپسول مجاز است

 

افرايش سايز . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجيد . و سفت تر كردن نعوظ (درمان مشكلات نعوظ و شل بودندر زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد.

 

 

مكس من ويويد

 

 

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي) – ارگاسم طولاني تر و قوي تر كه باعث لذت بيشتري ميشود

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

راهنماي خريد :

 

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۲۱ توسط:pebru69 موضوع: نظرات (0)

كپسول درمانگر زود انـزالي


كرم  و انواع قرص مكس من محصول 2018

 

نحوه مصرف  كرم مكس من :

توجه : قبل از هر عملي ابتدا الت بايد به حالت نيمه نعوظ در ايد . تقريبا ۵۰% نعوظ داشته باشد .

مرحله يك :ابتدا سطح الت را به مقداري كرم مكس من اغشته كنيد سپس به ارامي الت خود را مساژ دهيد . تمامي قسمت هاي الت بايد به كرم مكس من اغشته شود . ماساژ بايد به حدي باشد كه خون در الت به جريان بيافتد و گرم شود . بعد از گذشت ۵ دقيقه مرحله دو را شروع كنيد.

مرحله دو : ماساژ را شروع كنيد و زماني كه نعوظ از ۵۰ تا در صد بيشتر شد ماساژ را بايد متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد و دوباره ماسا را از سر بگيريد (نحوه ماساژ مرحله سه )

مرحله سه: انتهاي الت خود را به توسط انگشت هاي اشاره و شصت كه حلقه شده است در دست بگيريد و با كمي فشار به سمت جلو ( به سمت سر الت ) حركت دهيد . زماني كه حلقه دست شما به وسط الت رسيد بايد توسط انگشت هاي حلقه شده دست ديگر ( انگشت اشاره و شصت كه حلقه ايجاد شده ) انتهاي الت را ثابت بگيريد (انتهاي الت قسمت اتصال بيضه و الت ) و با دست ديگرتان به حركت ادامه بديد تا به سر الت برسد . توجه داشته باشيد كه اين حركات بايد به اهستگي انجام بگيرد و حتما زماني كه الت به نعوظ بالاي ۵۰ درصد رسيد ، ماساي را متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ درصد برسد و دوباره شروع كنيد .

مرحله چهار : مرحله سه را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه روزانه دو مرتبه بايد انجام داده شود

مرحله پنج: بعد از اتمام ماساژ از شستن الت به مدت ۱ ساعت خودداري كنيد و بگذاريد به مدت ۱ ساعت كرم مكس من روي الت بماند . بعد از اين مدت الت را شستشو دهيد .

 

 


بزرگ كننده مكس من ,  عوارض مكس من ,  زمان مصرف مكس من ,  ژل مكس من ,  طريقه مصرف  مكس من ,  . مكس من چيني ,  طريقه مصرف . maxman ,  فيلم مكس من ,  مكس من اصل ,  عوارض جانبي . مكس من ,  قيمت اين  . مكس من

افرايش سايز  . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجي ا . و سفت تر كردن نعوظ

(درمان مشكلات نعوظ و شل بودن  . در زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي)

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

 

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنـسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۸ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تـناسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي جنـسي طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لـذت جنـسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

مكس من كاملا از مواد طبيعي ساخته شده است

برخي از مواد سازنده مكس من عبارتند از: قارچ كاترپيلار ، نوعي ميوه خوشه اي ، جنسينگ ، زعفران و …


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه  مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


 

قرص مكس من اصل

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و…

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

آفزايش شـق پذيري و سختي آلـت در زمان نــعوظ

هر بسته مكـس من ۲ حاوي ۶۰ عدد كپسول تاخـير در انـزال ميباشد

قرص مكس من

نحوه مصرف كپسول گياهي مكس من ۲ :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد.كلي مصرف دو عدد كپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول هنگام صبحانه و يك يا دو عدد ديگر هنگام شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد. لطفا در حين مصرف كپسول را بدون جويدن و شكستن فرو ببريد.

(كپسول را با يك ليوان آب ميل كنيد و آن را  بصورت سالم ببلعيد.)

مكس من داروخانه 


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


چند سوال رايج:
سوال : مكس من ۲ چگونه عمل ميكند و نتيجه ميدهد ؟

جواب : عناصر منحصر به فرد و ۱۰۰% طبيعي كه با فرمولاسيون پيشرفته در اين كپسول به كار رفته باعث ورود بيشتر خون به بافت اسفنجي  . شده و به سفت تر و قوي تر شده  . در زمان نعوظ كمك ميكند. هورمون تستسترون گياهي كه با كاليبره كردن مواد و عناصر گياهي به دست مي آيد باعث توليد هورمون جنسي طبيعي و تهيه مواد مغذي حياتي جهت عملكرد بسيار عالي و همچنين رساندن فرد به اوج لذت جنسي ميشود.

سوال : آيا كپسول MAXMANII مطمئن است ؟

جواب : چون كپسول مكس من حاوي تمام مكملهاي غذايي تشكيل شده از بهترين گياهان است، بنابراين هيچگونه عارضه و اثرات جانبي ندارد. اين كپسول مواد مخدر دارويي نيست و شامل هيچ يك از مواد شيميايي مصنوعي موجود در داروهاي تجويزي نميباشد. بنابراين ۱۰۰% طبيعي و مطمئن است.

سوال : تعداد بسيار زيادي محصول جهت افزايش سايز وجود دارد. چه چيزي مكس من ۲ را از ديگر محصولات متمايز ميكند ؟

جواب : مكس من ۲ بهترين است ! راز نهفته در انتخاب مكس من ۲ انتخاب عناصر گياهي و فرمولاسيون  منحصر به فرد آن ميباشد. نه تنها عناصر تشكيل دهنده بلكه عوال بسيار زياد ديگري وجود دارد كه باعث نتيجه بهتر و خارق العاده اين محصول ميشود.

سوال : مدت زماني كه بايد استفاده از اين كپسول را ادامه داد چقدر است ؟

جواب : به طور معمول در روز ۲ كپسول ميل كنيد. مصرف اين كپسول را تا زماني كه به خواسته و اندازه مورد نظر خود برسيد ادامه دهيد. بيشتر آقايان تصميم ميگيرند پس از دوره درمان ۴ ماهه (مدت زمان استفاده معمول از اين كپسول) باز هم استفاده را ادامه دهند. با ادامه استفاده از اين كپسول دستاوردهاي بيشتري حاصل خواهد شد.

سوال : من فشار خونم بالاست. آيا ميتوانم از اين كپسول استفاده كنم ؟

جواب : اين محصول هيچ تغييري در فشار خون سيستماتيك بدن ايجاد نميكند . اگر شما براي كنترل فشارخون خود و يا رفع اد .هاب دارو مصرف ميكنيد ممكن است اين محصول بر روي شما نتيجه اي نداشه باشد. لطفا با دكتر خود تماس بگيريد تا اگر اين محصول با داروهاي شما تداخلي ندارد با نظر پزشك آن را خريداري و مصرف نماييد.

مكس من 12 عددي

راهنماي خريد :

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.

 


خريد كپسول تاخيري maxman مكس من

خريد كپسول تاخيري maxman مكس من ۱۲ تايي داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و …

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

افزايش شق پذيري و سختي. در زمان نعوظ

هر بسته مكس من حاوي ۱۲ عدد كپسول + ۱۲ عدد. تاخير در انزال ميباشد

كپسول مكس من ، به وسيله ي نخبگان علم زيست شناسي امريكا در كارخانه اي در منهتن نيويورك در ايالات متحده ساخته شده است. كپسول مكس من تقويت كننده ي طبيعي و آلـت بوده و هر جزء اين محصول به طور دقيق آزمايش و تست شده است و اثر آن بر روي دوام و سفتي آلـت به وضوح قابل مشاهده شده است. ويژگي منحصر به فرد اين محصول قابل استفاده بودن آن براي تمام سنين است. اين كپسول داراي زمان عملكرد بسيار كوتاهي مي باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقيقه عطش شهـوت و سفتـي آلـت را چندين برابر مي كند. از ديگر ويژگي هاي متمايز كننده اين محصول از محصولات مشابه , گياهي بودن آن است كه عوارض جانبي آن را به حد اقل مي رساند. اين كپسول با افزايش خون رساني به آلـت و آزاد كردن هورمون هاي مردانه موجود در بدن , آلـت را به حداكثر كارايي از نظر سفتي و دوام مي رساند.


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بوده است.

مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تنـاسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي زنـاشويي

طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لذت جنسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۷ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنسي، طولاني كردن زمان نزديكي، كلفت كردن . تناسلي، درمان موثر ناتواني جنسي، بهبود زندگي جنسي و … كمك كند.

طريقه مصرف:

يك كپسول و يك . همراه آن را با يك ليوان آب سرد ميل كنيد

تذكر:

در هر ۲۴ ساعت حداكثر مصرف يك عدد كپسول مجاز است

 

افرايش سايز . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجيد . و سفت تر كردن نعوظ (درمان مشكلات نعوظ و شل بودندر زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد.

 

 

مكس من ويويد

 

 

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي) – ارگاسم طولاني تر و قوي تر كه باعث لذت بيشتري ميشود

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

راهنماي خريد :

 

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۲۰ توسط:pebru69 موضوع: نظرات (0)

قرص مكسمن


كرم  و انواع قرص مكس من محصول 2018

 

نحوه مصرف  كرم مكس من :

توجه : قبل از هر عملي ابتدا الت بايد به حالت نيمه نعوظ در ايد . تقريبا ۵۰% نعوظ داشته باشد .

مرحله يك :ابتدا سطح الت را به مقداري كرم مكس من اغشته كنيد سپس به ارامي الت خود را مساژ دهيد . تمامي قسمت هاي الت بايد به كرم مكس من اغشته شود . ماساژ بايد به حدي باشد كه خون در الت به جريان بيافتد و گرم شود . بعد از گذشت ۵ دقيقه مرحله دو را شروع كنيد.

مرحله دو : ماساژ را شروع كنيد و زماني كه نعوظ از ۵۰ تا در صد بيشتر شد ماساژ را بايد متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد و دوباره ماسا را از سر بگيريد (نحوه ماساژ مرحله سه )

مرحله سه: انتهاي الت خود را به توسط انگشت هاي اشاره و شصت كه حلقه شده است در دست بگيريد و با كمي فشار به سمت جلو ( به سمت سر الت ) حركت دهيد . زماني كه حلقه دست شما به وسط الت رسيد بايد توسط انگشت هاي حلقه شده دست ديگر ( انگشت اشاره و شصت كه حلقه ايجاد شده ) انتهاي الت را ثابت بگيريد (انتهاي الت قسمت اتصال بيضه و الت ) و با دست ديگرتان به حركت ادامه بديد تا به سر الت برسد . توجه داشته باشيد كه اين حركات بايد به اهستگي انجام بگيرد و حتما زماني كه الت به نعوظ بالاي ۵۰ درصد رسيد ، ماساي را متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ درصد برسد و دوباره شروع كنيد .

مرحله چهار : مرحله سه را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه روزانه دو مرتبه بايد انجام داده شود

مرحله پنج: بعد از اتمام ماساژ از شستن الت به مدت ۱ ساعت خودداري كنيد و بگذاريد به مدت ۱ ساعت كرم مكس من روي الت بماند . بعد از اين مدت الت را شستشو دهيد .

 

 


بزرگ كننده مكس من ,  عوارض مكس من ,  زمان مصرف مكس من ,  ژل مكس من ,  طريقه مصرف  مكس من ,  . مكس من چيني ,  طريقه مصرف . maxman ,  فيلم مكس من ,  مكس من اصل ,  عوارض جانبي . مكس من ,  قيمت اين  . مكس من

افرايش سايز  . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجي ا . و سفت تر كردن نعوظ

(درمان مشكلات نعوظ و شل بودن  . در زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي)

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

 

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنـسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۸ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تـناسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي جنـسي طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لـذت جنـسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

مكس من كاملا از مواد طبيعي ساخته شده است

برخي از مواد سازنده مكس من عبارتند از: قارچ كاترپيلار ، نوعي ميوه خوشه اي ، جنسينگ ، زعفران و …


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه  مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


 

قرص مكس من اصل

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و…

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

آفزايش شـق پذيري و سختي آلـت در زمان نــعوظ

هر بسته مكـس من ۲ حاوي ۶۰ عدد كپسول تاخـير در انـزال ميباشد

قرص مكس من

نحوه مصرف كپسول گياهي مكس من ۲ :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد.كلي مصرف دو عدد كپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول هنگام صبحانه و يك يا دو عدد ديگر هنگام شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد. لطفا در حين مصرف كپسول را بدون جويدن و شكستن فرو ببريد.

(كپسول را با يك ليوان آب ميل كنيد و آن را  بصورت سالم ببلعيد.)

مكس من داروخانه 


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


چند سوال رايج:
سوال : مكس من ۲ چگونه عمل ميكند و نتيجه ميدهد ؟

جواب : عناصر منحصر به فرد و ۱۰۰% طبيعي كه با فرمولاسيون پيشرفته در اين كپسول به كار رفته باعث ورود بيشتر خون به بافت اسفنجي  . شده و به سفت تر و قوي تر شده  . در زمان نعوظ كمك ميكند. هورمون تستسترون گياهي كه با كاليبره كردن مواد و عناصر گياهي به دست مي آيد باعث توليد هورمون جنسي طبيعي و تهيه مواد مغذي حياتي جهت عملكرد بسيار عالي و همچنين رساندن فرد به اوج لذت جنسي ميشود.

سوال : آيا كپسول MAXMANII مطمئن است ؟

جواب : چون كپسول مكس من حاوي تمام مكملهاي غذايي تشكيل شده از بهترين گياهان است، بنابراين هيچگونه عارضه و اثرات جانبي ندارد. اين كپسول مواد مخدر دارويي نيست و شامل هيچ يك از مواد شيميايي مصنوعي موجود در داروهاي تجويزي نميباشد. بنابراين ۱۰۰% طبيعي و مطمئن است.

سوال : تعداد بسيار زيادي محصول جهت افزايش سايز وجود دارد. چه چيزي مكس من ۲ را از ديگر محصولات متمايز ميكند ؟

جواب : مكس من ۲ بهترين است ! راز نهفته در انتخاب مكس من ۲ انتخاب عناصر گياهي و فرمولاسيون  منحصر به فرد آن ميباشد. نه تنها عناصر تشكيل دهنده بلكه عوال بسيار زياد ديگري وجود دارد كه باعث نتيجه بهتر و خارق العاده اين محصول ميشود.

سوال : مدت زماني كه بايد استفاده از اين كپسول را ادامه داد چقدر است ؟

جواب : به طور معمول در روز ۲ كپسول ميل كنيد. مصرف اين كپسول را تا زماني كه به خواسته و اندازه مورد نظر خود برسيد ادامه دهيد. بيشتر آقايان تصميم ميگيرند پس از دوره درمان ۴ ماهه (مدت زمان استفاده معمول از اين كپسول) باز هم استفاده را ادامه دهند. با ادامه استفاده از اين كپسول دستاوردهاي بيشتري حاصل خواهد شد.

سوال : من فشار خونم بالاست. آيا ميتوانم از اين كپسول استفاده كنم ؟

جواب : اين محصول هيچ تغييري در فشار خون سيستماتيك بدن ايجاد نميكند . اگر شما براي كنترل فشارخون خود و يا رفع اد .هاب دارو مصرف ميكنيد ممكن است اين محصول بر روي شما نتيجه اي نداشه باشد. لطفا با دكتر خود تماس بگيريد تا اگر اين محصول با داروهاي شما تداخلي ندارد با نظر پزشك آن را خريداري و مصرف نماييد.

مكس من 12 عددي

راهنماي خريد :

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.

 


خريد كپسول تاخيري maxman مكس من

خريد كپسول تاخيري maxman مكس من ۱۲ تايي داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و …

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

افزايش شق پذيري و سختي. در زمان نعوظ

هر بسته مكس من حاوي ۱۲ عدد كپسول + ۱۲ عدد. تاخير در انزال ميباشد

كپسول مكس من ، به وسيله ي نخبگان علم زيست شناسي امريكا در كارخانه اي در منهتن نيويورك در ايالات متحده ساخته شده است. كپسول مكس من تقويت كننده ي طبيعي و آلـت بوده و هر جزء اين محصول به طور دقيق آزمايش و تست شده است و اثر آن بر روي دوام و سفتي آلـت به وضوح قابل مشاهده شده است. ويژگي منحصر به فرد اين محصول قابل استفاده بودن آن براي تمام سنين است. اين كپسول داراي زمان عملكرد بسيار كوتاهي مي باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقيقه عطش شهـوت و سفتـي آلـت را چندين برابر مي كند. از ديگر ويژگي هاي متمايز كننده اين محصول از محصولات مشابه , گياهي بودن آن است كه عوارض جانبي آن را به حد اقل مي رساند. اين كپسول با افزايش خون رساني به آلـت و آزاد كردن هورمون هاي مردانه موجود در بدن , آلـت را به حداكثر كارايي از نظر سفتي و دوام مي رساند.


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بوده است.

مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تنـاسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي زنـاشويي

طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لذت جنسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۷ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنسي، طولاني كردن زمان نزديكي، كلفت كردن . تناسلي، درمان موثر ناتواني جنسي، بهبود زندگي جنسي و … كمك كند.

طريقه مصرف:

يك كپسول و يك . همراه آن را با يك ليوان آب سرد ميل كنيد

تذكر:

در هر ۲۴ ساعت حداكثر مصرف يك عدد كپسول مجاز است

 

افرايش سايز . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجيد . و سفت تر كردن نعوظ (درمان مشكلات نعوظ و شل بودندر زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد.

 

 

مكس من ويويد

 

 

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي) – ارگاسم طولاني تر و قوي تر كه باعث لذت بيشتري ميشود

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

راهنماي خريد :

 

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۱۹ توسط:pebru69 موضوع: نظرات (0)

مكس من كپسول درمانگر زود انـزالي


كرم  و انواع قرص مكس من محصول 2018

 

نحوه مصرف  كرم مكس من :

توجه : قبل از هر عملي ابتدا الت بايد به حالت نيمه نعوظ در ايد . تقريبا ۵۰% نعوظ داشته باشد .

مرحله يك :ابتدا سطح الت را به مقداري كرم مكس من اغشته كنيد سپس به ارامي الت خود را مساژ دهيد . تمامي قسمت هاي الت بايد به كرم مكس من اغشته شود . ماساژ بايد به حدي باشد كه خون در الت به جريان بيافتد و گرم شود . بعد از گذشت ۵ دقيقه مرحله دو را شروع كنيد.

مرحله دو : ماساژ را شروع كنيد و زماني كه نعوظ از ۵۰ تا در صد بيشتر شد ماساژ را بايد متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد و دوباره ماسا را از سر بگيريد (نحوه ماساژ مرحله سه )

مرحله سه: انتهاي الت خود را به توسط انگشت هاي اشاره و شصت كه حلقه شده است در دست بگيريد و با كمي فشار به سمت جلو ( به سمت سر الت ) حركت دهيد . زماني كه حلقه دست شما به وسط الت رسيد بايد توسط انگشت هاي حلقه شده دست ديگر ( انگشت اشاره و شصت كه حلقه ايجاد شده ) انتهاي الت را ثابت بگيريد (انتهاي الت قسمت اتصال بيضه و الت ) و با دست ديگرتان به حركت ادامه بديد تا به سر الت برسد . توجه داشته باشيد كه اين حركات بايد به اهستگي انجام بگيرد و حتما زماني كه الت به نعوظ بالاي ۵۰ درصد رسيد ، ماساي را متوقف كنيد و صبر كنيد كه نعوظ به زير ۵۰ درصد برسد و دوباره شروع كنيد .

مرحله چهار : مرحله سه را به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه روزانه دو مرتبه بايد انجام داده شود

مرحله پنج: بعد از اتمام ماساژ از شستن الت به مدت ۱ ساعت خودداري كنيد و بگذاريد به مدت ۱ ساعت كرم مكس من روي الت بماند . بعد از اين مدت الت را شستشو دهيد .

 

 


بزرگ كننده مكس من ,  عوارض مكس من ,  زمان مصرف مكس من ,  ژل مكس من ,  طريقه مصرف  مكس من ,  . مكس من چيني ,  طريقه مصرف . maxman ,  فيلم مكس من ,  مكس من اصل ,  عوارض جانبي . مكس من ,  قيمت اين  . مكس من

افرايش سايز  . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجي ا . و سفت تر كردن نعوظ

(درمان مشكلات نعوظ و شل بودن  . در زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي)

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

 

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنـسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۸ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تـناسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي جنـسي طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لـذت جنـسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

مكس من كاملا از مواد طبيعي ساخته شده است

برخي از مواد سازنده مكس من عبارتند از: قارچ كاترپيلار ، نوعي ميوه خوشه اي ، جنسينگ ، زعفران و …


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه  مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


 

قرص مكس من اصل

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و…

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

آفزايش شـق پذيري و سختي آلـت در زمان نــعوظ

هر بسته مكـس من ۲ حاوي ۶۰ عدد كپسول تاخـير در انـزال ميباشد

قرص مكس من

نحوه مصرف كپسول گياهي مكس من ۲ :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد.كلي مصرف دو عدد كپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول هنگام صبحانه و يك يا دو عدد ديگر هنگام شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد. لطفا در حين مصرف كپسول را بدون جويدن و شكستن فرو ببريد.

(كپسول را با يك ليوان آب ميل كنيد و آن را  بصورت سالم ببلعيد.)

مكس من داروخانه 


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۶۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


چند سوال رايج:
سوال : مكس من ۲ چگونه عمل ميكند و نتيجه ميدهد ؟

جواب : عناصر منحصر به فرد و ۱۰۰% طبيعي كه با فرمولاسيون پيشرفته در اين كپسول به كار رفته باعث ورود بيشتر خون به بافت اسفنجي  . شده و به سفت تر و قوي تر شده  . در زمان نعوظ كمك ميكند. هورمون تستسترون گياهي كه با كاليبره كردن مواد و عناصر گياهي به دست مي آيد باعث توليد هورمون جنسي طبيعي و تهيه مواد مغذي حياتي جهت عملكرد بسيار عالي و همچنين رساندن فرد به اوج لذت جنسي ميشود.

سوال : آيا كپسول MAXMANII مطمئن است ؟

جواب : چون كپسول مكس من حاوي تمام مكملهاي غذايي تشكيل شده از بهترين گياهان است، بنابراين هيچگونه عارضه و اثرات جانبي ندارد. اين كپسول مواد مخدر دارويي نيست و شامل هيچ يك از مواد شيميايي مصنوعي موجود در داروهاي تجويزي نميباشد. بنابراين ۱۰۰% طبيعي و مطمئن است.

سوال : تعداد بسيار زيادي محصول جهت افزايش سايز وجود دارد. چه چيزي مكس من ۲ را از ديگر محصولات متمايز ميكند ؟

جواب : مكس من ۲ بهترين است ! راز نهفته در انتخاب مكس من ۲ انتخاب عناصر گياهي و فرمولاسيون  منحصر به فرد آن ميباشد. نه تنها عناصر تشكيل دهنده بلكه عوال بسيار زياد ديگري وجود دارد كه باعث نتيجه بهتر و خارق العاده اين محصول ميشود.

سوال : مدت زماني كه بايد استفاده از اين كپسول را ادامه داد چقدر است ؟

جواب : به طور معمول در روز ۲ كپسول ميل كنيد. مصرف اين كپسول را تا زماني كه به خواسته و اندازه مورد نظر خود برسيد ادامه دهيد. بيشتر آقايان تصميم ميگيرند پس از دوره درمان ۴ ماهه (مدت زمان استفاده معمول از اين كپسول) باز هم استفاده را ادامه دهند. با ادامه استفاده از اين كپسول دستاوردهاي بيشتري حاصل خواهد شد.

سوال : من فشار خونم بالاست. آيا ميتوانم از اين كپسول استفاده كنم ؟

جواب : اين محصول هيچ تغييري در فشار خون سيستماتيك بدن ايجاد نميكند . اگر شما براي كنترل فشارخون خود و يا رفع اد .هاب دارو مصرف ميكنيد ممكن است اين محصول بر روي شما نتيجه اي نداشه باشد. لطفا با دكتر خود تماس بگيريد تا اگر اين محصول با داروهاي شما تداخلي ندارد با نظر پزشك آن را خريداري و مصرف نماييد.

مكس من 12 عددي

راهنماي خريد :

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.

 


خريد كپسول تاخيري maxman مكس من

خريد كپسول تاخيري maxman مكس من ۱۲ تايي داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و …

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

افزايش شق پذيري و سختي. در زمان نعوظ

هر بسته مكس من حاوي ۱۲ عدد كپسول + ۱۲ عدد. تاخير در انزال ميباشد

كپسول مكس من ، به وسيله ي نخبگان علم زيست شناسي امريكا در كارخانه اي در منهتن نيويورك در ايالات متحده ساخته شده است. كپسول مكس من تقويت كننده ي طبيعي و آلـت بوده و هر جزء اين محصول به طور دقيق آزمايش و تست شده است و اثر آن بر روي دوام و سفتي آلـت به وضوح قابل مشاهده شده است. ويژگي منحصر به فرد اين محصول قابل استفاده بودن آن براي تمام سنين است. اين كپسول داراي زمان عملكرد بسيار كوتاهي مي باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقيقه عطش شهـوت و سفتـي آلـت را چندين برابر مي كند. از ديگر ويژگي هاي متمايز كننده اين محصول از محصولات مشابه , گياهي بودن آن است كه عوارض جانبي آن را به حد اقل مي رساند. اين كپسول با افزايش خون رساني به آلـت و آزاد كردن هورمون هاي مردانه موجود در بدن , آلـت را به حداكثر كارايي از نظر سفتي و دوام مي رساند.


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه ا. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بوده است.

مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تنـاسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي زنـاشويي

طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لذت جنسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۷ بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنسي، طولاني كردن زمان نزديكي، كلفت كردن . تناسلي، درمان موثر ناتواني جنسي، بهبود زندگي جنسي و … كمك كند.

طريقه مصرف:

يك كپسول و يك . همراه آن را با يك ليوان آب سرد ميل كنيد

تذكر:

در هر ۲۴ ساعت حداكثر مصرف يك عدد كپسول مجاز است

 

افرايش سايز . در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجيد . و سفت تر كردن نعوظ (درمان مشكلات نعوظ و شل بودندر زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد.

 

 

مكس من ويويد

 

 

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي) – ارگاسم طولاني تر و قوي تر كه باعث لذت بيشتري ميشود

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

 

قيمت مكس من ويويد :250000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 60 عددي :130000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله


قيمت مكس من 12 عددي:35000 تومان

بند انداز برقي صورت و بدن بانوان جديد با گارانتي شركتي يك ساله

قيمت كرم مكس من:72000 تومان

خريد


مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه. مكس من ۱۲ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

 

راهنماي خريد :

 

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۱۸ توسط:pebru69 موضوع: نظرات (0)

خريد قرص مكسمن

قرص بزرگ كننده مكس من , عوارض مكس من , زمان مصرف قرص مكس من , ژل مكس من , طريقه مصرف قرص مكس من , قرص مكس من چيني , طريقه مصرف قرص maxman , فيلم مكس من , مكس من اصل , عوارض جانبي قرص مكس من , قيمت قرص مكس من

افرايش سايز آلت در طول و قطر (درازي و كلفتي)

تقويت بافت اسفنجي آلت و سفت تر كردن نعوظ

(درمان مشكلات نعوظ و شل بودن آلت در زمان نزديكي)

دست يابي به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهيد و ارداه كنيد

تاخير در انزال زودرس و افزايش مدت زمان نزديكي

تشديد شدت ارگاسم (رسيدن به اوج لذت جنسي)


مكسمن

دستيابي به قدرت بيشتر در حين نزديكي

تنظيم و ارتقاء عملكرد غدد جنسي و بيضه ها

طول كشيدن (تاخير در انزال) به ميزاني كه شما ميخواهيد بدون دارو

افزايش بنيه و توان جنسي و تامين تمامي نيازهاي بدن جهت تامين انرژي از دست رفته پس از انزال

maxman-2-768x307

كپسول مكس من بدون شك موثرترين و قويترين محصول تقويت قواي جنـسي مردان در جهان است . اين كپسول پرفروشترين محصول در آمريكا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰8 بوده است. مكس من مي تواند به سرعت به افزايش قواي جنـسي، طولاني كردن زمان نزديـكي، كلفت كردن آلـت تـناسلي، درمان موثر ناتواني جنـسي، بهبود زندگي جنـسي طبق تحقيقاتي كه استادان دانشگاه آمريكا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقيقه زمان تا رسيدن به اوج لـذت جنـسي و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقيقه وقت نياز دارند متاسفانه بيشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بيش از ۳ تا ۶ دقيقه خودشان را كنترل نمايند. مكس من اين مساله را براي شما به سادگي حل خواهد كرد.

مكس من كاملا از مواد طبيعي ساخته شده است

برخي از مواد سازنده مكس من عبارتند از: قارچ كاترپيلار ، نوعي ميوه خوشه اي ، جنسينگ ، زعفران و …

هشدار

خريداران گرامي قرص مكس من 60 عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد.

فروش مكـس من 12 تايي درمانگر زود انـــزالي آقايان

مكس من 12 تايي max man

قيمت: 35,000 تومان

خريد پستي = تحويل درب منزل

مكس من 60 تايي (انلارجمنت) enlargement max man  
قيمت: 80,000 تومان
خريد پستي = تحويل درب منزل

86761594796310091433

برخي از امكانات و قابليتها:

داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و…

داراي گواهي GMP ، توليد تحت شرايت كنترل كيفيت از FDA آمريكا

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و ۱۰۰% نوترال بدون هيچگونه عوارض جانبي

آفزايش شـق پذيري و سختي آلـت در زمان نــعوظ

هر بسته مكـس من 2 حاوي 60 عدد كپسول تاخـير در انـزال ميباشد

قرص مكسمن

نحوه مصرف كپسول گياهي مكس من 2 :

روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد. در حالت كلي مصرف دو عدد كپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (يك يا دو كپسول هنگام صبحانه و يك يا دو عدد ديگر هنگام شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار كپسول در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد. لطفا در حين مصرف كپسول را بدون جويدن و شكستن فرو ببريد.

(كپسول را با يك ليوان آب ميل كنيد و آن را بصورت سالم ببلعيد.)

فروشگاه محصولات زناشويي

چند سوال رايج:
سوال : مكس من 2 چگونه عمل ميكند و نتيجه ميدهد ؟

جواب : عناصر منحصر به فرد و 100% طبيعي كه با فرمولاسيون پيشرفته در اين كپسول به كار رفته باعث ورود بيشتر خون به بافت اسفنجي آلت شده و به سفت تر و قوي تر شده آلت در زمان نعوظ كمك ميكند. هورمون تستسترون گياهي كه با كاليبره كردن مواد و عناصر گياهي به دست مي آيد باعث توليد هورمون جنسي طبيعي و تهيه مواد مغذي حياتي جهت عملكرد بسيار عالي و همچنين رساندن فرد به اوج لذت جنسي ميشود.

سوال : آيا كپسول MAXMANII مطمئن است ؟

جواب : چون كپسول مكس من حاوي تمام مكملهاي غذايي تشكيل شده از بهترين گياهان است، بنابراين هيچگونه عارضه و اثرات جانبي ندارد. اين كپسول مواد مخدر دارويي نيست و شامل هيچ يك از مواد شيميايي مصنوعي موجود در داروهاي تجويزي نميباشد. بنابراين 100% طبيعي و مطمئن است.

سوال : تعداد بسيار زيادي محصول جهت افزايش سايز وجود دارد. چه چيزي مكس من 2 را از ديگر محصولات متمايز ميكند ؟

جواب : مكس من 2 بهترين است ! راز نهفته در انتخاب مكس من 2 انتخاب عناصر گياهي و فرمولاسيون منحصر به فرد آن ميباشد. نه تنها عناصر تشكيل دهنده بلكه عوال بسيار زياد ديگري وجود دارد كه باعث نتيجه بهتر و خارق العاده اين محصول ميشود.

سوال : مدت زماني كه بايد استفاده از اين كپسول را ادامه داد چقدر است ؟

جواب : به طور معمول در روز 2 كپسول ميل كنيد. مصرف اين كپسول را تا زماني كه به خواسته و اندازه مورد نظر خود برسيد ادامه دهيد. بيشتر آقايان تصميم ميگيرند پس از دوره درمان 4 ماهه (مدت زمان استفاده معمول از اين كپسول) باز هم استفاده را ادامه دهند. با ادامه استفاده از اين كپسول دستاوردهاي بيشتري حاصل خواهد شد.

سوال : من فشار خونم بالاست. آيا ميتوانم از اين كپسول استفاده كنم ؟

جواب : اين محصول هيچ تغييري در فشار خون سيستماتيك بدن ايجاد نميكند . اگر شما براي كنترل فشارخون خود و يا رفع التهاب دارو مصرف ميكنيد ممكن است اين محصول بر روي شما نتيجه اي نداشه باشد. لطفا با دكتر خود تماس بگيريد تا اگر اين محصول با داروهاي شما تداخلي ندارد با نظر پزشك آن را خريداري و مصرف نماييد.

هشدار

خريداران گرامي قرص مكس من 60 عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد.

فروش مكـس من 12 تايي درمانگر زود انـــزالي آقايان

مكس من 12 تايي max man

قيمت: 35,000 تومان

خريد پستي = تحويل درب منزل

مكس من 60 تايي (انلارجمنت) enlargement max man  
قيمت: 80,000 تومان
خريد پستي = تحويل درب منزل

نكته:متأسفانه شاهد هستيم كه عده اي سودجو و بدون هيچ گونه اطلاعاتي در زمينه ي دارويي اقدام به فروش محصولات مشابه مي نمايند كه ما به هيچ وجه مسئول آنها نيستيم و از اين افراد خواستاريم كه در اين مسأله كمي تأمل فرمايند ما همه ايراني هستيم و بايد در راستاي پيشرفت هم قدم برداريم.
به اميد سلامت شما عزيزان




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۱۷ توسط:pebru69 موضوع: نظرات (0)