pebru69 pebru69 .

pebru69

خرید قرص تاخیری مکس من


کرم  و انواع قرص مکس من محصول 2018

 

نحوه مصرف  کرم مکس من :

توجه : قبل از هر عملی ابتدا الت باید به حالت نیمه نعوظ در اید . تقریبا ۵۰% نعوظ داشته باشد .

مرحله یک :ابتدا سطح الت را به مقداری کرم مکس من اغشته کنید سپس به ارامی الت خود را مساژ دهید . تمامی قسمت های الت باید به کرم مکس من اغشته شود . ماساژ باید به حدی باشد که خون در الت به جریان بیافتد و گرم شود . بعد از گذشت ۵ دقیقه مرحله دو را شروع کنید.

مرحله دو : ماساژ را شروع کنید و زمانی که نعوظ از ۵۰ تا در صد بیشتر شد ماساژ را باید متوقف کنید و صبر کنید که نعوظ به زیر ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد و دوباره ماسا را از سر بگیرید (نحوه ماساژ مرحله سه )

مرحله سه: انتهای الت خود را به توسط انگشت های اشاره و شصت که حلقه شده است در دست بگیرید و با کمی فشار به سمت جلو ( به سمت سر الت ) حرکت دهید . زمانی که حلقه دست شما به وسط الت رسید باید توسط انگشت های حلقه شده دست دیگر ( انگشت اشاره و شصت که حلقه ایجاد شده ) انتهای الت را ثابت بگیرید (انتهای الت قسمت اتصال بیضه و الت ) و با دست دیگرتان به حرکت ادامه بدید تا به سر الت برسد . توجه داشته باشید که این حرکات باید به اهستگی انجام بگیرد و حتما زمانی که الت به نعوظ بالای ۵۰ درصد رسید ، ماسای را متوقف کنید و صبر کنید که نعوظ به زیر ۵۰ درصد برسد و دوباره شروع کنید .

مرحله چهار : مرحله سه را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روزانه دو مرتبه باید انجام داده شود

مرحله پنج: بعد از اتمام ماساژ از شستن الت به مدت ۱ ساعت خودداری کنید و بگذارید به مدت ۱ ساعت کرم مکس من روی الت بماند . بعد از این مدت الت را شستشو دهید .

 

 


بزرگ کننده مکس من ,  عوارض مکس من ,  زمان مصرف مکس من ,  ژل مکس من ,  طریقه مصرف  مکس من ,  . مکس من چینی ,  طریقه مصرف . maxman ,  فیلم مکس من ,  مکس من اصل ,  عوارض جانبی . مکس من ,  قیمت این  . مکس من

افرایش سایز  . در طول و قطر (درازی و کلفتی)

تقویت بافت اسفنجی ا . و سفت تر کردن نعوظ

(درمان مشکلات نعوظ و شل بودن  . در زمان نزدیکی)

دست یابی به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهید و ارداه کنید

تاخیر در انزال زودرس و افزایش مدت زمان نزدیکی

تشدید شدت ارگاسم (رسیدن به اوج لذت جنسی)

دستیابی به قدرت بیشتر در حین نزدیکی

تنظیم و ارتقاء عملکرد غدد جنسی و بیضه ها

طول کشیدن (تاخیر در انزال) به میزانی که شما میخواهید بدون دارو

افزایش بنیه و توان جنسی و تامین تمامی نیازهای بدن جهت تامین انرژی از دست رفته پس از انزال

 

کپسول مکس من بدون شک موثرترین و قویترین محصول تقویت قوای جنـسی مردان در جهان است . این کپسول پرفروشترین محصول در آمریکا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۸ بوده است. مکس من می تواند به سرعت به افزایش قوای جنـسی، طولانی کردن زمان نزدیـکی، کلفت کردن آلـت تـناسلی، درمان موثر ناتوانی جنـسی، بهبود زندگی جنـسی طبق تحقیقاتی که استادان دانشگاه آمریکا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقیقه زمان تا رسیدن به اوج لـذت جنـسی و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقیقه وقت نیاز دارند متاسفانه بیشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بیش از ۳ تا ۶ دقیقه خودشان را کنترل نمایند. مکس من این مساله را برای شما به سادگی حل خواهد کرد.

مکس من کاملا از مواد طبیعی ساخته شده است

برخی از مواد سازنده مکس من عبارتند از: قارچ کاترپیلار ، نوعی میوه خوشه ای ، جنسینگ ، زعفران و …


مصرف داروهای تقلبی که تحت نظارت هیچ سازمان دارویی و پزشکی نیستند به هیچ عنوان توصیه نمی­شود زیرا سلامت فرد مصرف کننده این گونه دارو ها جداً مورد تهدید قرار خواهد گرفت بنا بر این توصیه میشود که  مکس من ۶۰ عددی اصل را فقط و فقط از سایت ما سفارش دهید و از خرید کردن از وبلاگها و سایتهای غیر رسمی پرهیز نمایید

قیمت مکس من ویوید :250000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله


قیمت مکس من 60 عددی :130000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله


قیمت مکس من 12 عددی:35000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله

قیمت کرم مکس من:72000 تومان

خرید


 

قرص مکس من اصل

برخی از امکانات و قابلیتها:

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و…

دارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا

تولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص

تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و ۱۰۰% نوترال بدون هیچگونه عوارض جانبی

آفزایش شـق پذیری و سختی آلـت در زمان نــعوظ

هر بسته مکـس من ۲ حاوی ۶۰ عدد کپسول تاخـیر در انـزال میباشد

قرص مکس من

نحوه مصرف کپسول گیاهی مکس من ۲ :

روش مصرف نسبت به فیزیولوژی بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمایلات شخصی وی تغییر می یابد.کلی مصرف دو عدد کپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (یک یا دو کپسول هنگام صبحانه و یک یا دو عدد دیگر هنگام شام) شرایط معمول استفاده از این مکمل است. شایان ذکر است که مصرف بیش از چهار کپسول در روز به غیر از موارد خاص و به دستور پزشک متخصص توصیه نمیگردد. لطفا در حین مصرف کپسول را بدون جویدن و شکستن فرو ببرید.

(کپسول را با یک لیوان آب میل کنید و آن را  بصورت سالم ببلعید.)

مکس من داروخانه 


مصرف داروهای تقلبی که تحت نظارت هیچ سازمان دارویی و پزشکی نیستند به هیچ عنوان توصیه نمی­شود زیرا سلامت فرد مصرف کننده این گونه دارو ها جداً مورد تهدید قرار خواهد گرفت بنا بر این توصیه میشود که ا. مکس من ۶۰ عددی اصل را فقط و فقط از سایت ما سفارش دهید و از خرید کردن از وبلاگها و سایتهای غیر رسمی پرهیز نمایید

قیمت مکس من ویوید :250000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله


قیمت مکس من 60 عددی :130000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله


قیمت مکس من 12 عددی:35000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله

قیمت کرم مکس من:72000 تومان

خرید


چند سوال رایج:
سوال : مکس من ۲ چگونه عمل میکند و نتیجه میدهد ؟

جواب : عناصر منحصر به فرد و ۱۰۰% طبیعی که با فرمولاسیون پیشرفته در این کپسول به کار رفته باعث ورود بیشتر خون به بافت اسفنجی  . شده و به سفت تر و قوی تر شده  . در زمان نعوظ کمک میکند. هورمون تستسترون گیاهی که با کالیبره کردن مواد و عناصر گیاهی به دست می آید باعث تولید هورمون جنسی طبیعی و تهیه مواد مغذی حیاتی جهت عملکرد بسیار عالی و همچنین رساندن فرد به اوج لذت جنسی میشود.

سوال : آیا کپسول MAXMANII مطمئن است ؟

جواب : چون کپسول مکس من حاوی تمام مکملهای غذایی تشکیل شده از بهترین گیاهان است، بنابراین هیچگونه عارضه و اثرات جانبی ندارد. این کپسول مواد مخدر دارویی نیست و شامل هیچ یک از مواد شیمیایی مصنوعی موجود در داروهای تجویزی نمیباشد. بنابراین ۱۰۰% طبیعی و مطمئن است.

سوال : تعداد بسیار زیادی محصول جهت افزایش سایز وجود دارد. چه چیزی مکس من ۲ را از دیگر محصولات متمایز میکند ؟

جواب : مکس من ۲ بهترین است ! راز نهفته در انتخاب مکس من ۲ انتخاب عناصر گیاهی و فرمولاسیون  منحصر به فرد آن میباشد. نه تنها عناصر تشکیل دهنده بلکه عوال بسیار زیاد دیگری وجود دارد که باعث نتیجه بهتر و خارق العاده این محصول میشود.

سوال : مدت زمانی که باید استفاده از این کپسول را ادامه داد چقدر است ؟

جواب : به طور معمول در روز ۲ کپسول میل کنید. مصرف این کپسول را تا زمانی که به خواسته و اندازه مورد نظر خود برسید ادامه دهید. بیشتر آقایان تصمیم میگیرند پس از دوره درمان ۴ ماهه (مدت زمان استفاده معمول از این کپسول) باز هم استفاده را ادامه دهند. با ادامه استفاده از این کپسول دستاوردهای بیشتری حاصل خواهد شد.

سوال : من فشار خونم بالاست. آیا میتوانم از این کپسول استفاده کنم ؟

جواب : این محصول هیچ تغییری در فشار خون سیستماتیک بدن ایجاد نمیکند . اگر شما برای کنترل فشارخون خود و یا رفع اد .هاب دارو مصرف میکنید ممکن است این محصول بر روی شما نتیجه ای نداشه باشد. لطفا با دکتر خود تماس بگیرید تا اگر این محصول با داروهای شما تداخلی ندارد با نظر پزشک آن را خریداری و مصرف نمایید.

مکس من 12 عددی

راهنمای خرید :

با تشکر از انتخاب شرکت ما ، لطفا جهت کسب اطلاعات کاملتر و یا سفارش این محصول، مشخصات خود را در فرم زیر وارد نموده و دکمه ثبت سفارش را کلیک کنید. سپس کارشناس فروش شرکت با شما تماس میگیرد و راهنمایی کامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دریافت آن و نیز روش استفاده محصول را برای شما توضیح میدهد.

 


خرید کپسول تاخیری maxman مکس من

خرید کپسول تاخیری maxman مکس من ۱۲ تایی دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و …

دارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا

تولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص

تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و ۱۰۰% نوترال بدون هیچگونه عوارض جانبی

افزایش شق پذیری و سختی. در زمان نعوظ

هر بسته مکس من حاوی ۱۲ عدد کپسول + ۱۲ عدد. تاخیر در انزال میباشد

کپسول مکس من ، به وسیله ی نخبگان علم زیست شناسی امریکا در کارخانه ای در منهتن نیویورک در ایالات متحده ساخته شده است. کپسول مکس من تقویت کننده ی طبیعی و آلـت بوده و هر جزء این محصول به طور دقیق آزمایش و تست شده است و اثر آن بر روی دوام و سفتی آلـت به وضوح قابل مشاهده شده است. ویژگی منحصر به فرد این محصول قابل استفاده بودن آن برای تمام سنین است. این کپسول دارای زمان عملکرد بسیار کوتاهی می باشد و در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه عطش شهـوت و سفتـی آلـت را چندین برابر می کند. از دیگر ویژگی های متمایز کننده این محصول از محصولات مشابه , گیاهی بودن آن است که عوارض جانبی آن را به حد اقل می رساند. این کپسول با افزایش خون رسانی به آلـت و آزاد کردن هورمون های مردانه موجود در بدن , آلـت را به حداکثر کارایی از نظر سفتی و دوام می رساند.


مصرف داروهای تقلبی که تحت نظارت هیچ سازمان دارویی و پزشکی نیستند به هیچ عنوان توصیه نمی­شود زیرا سلامت فرد مصرف کننده این گونه دارو ها جداً مورد تهدید قرار خواهد گرفت بنا بر این توصیه میشود که ا. مکس من ۱۲ عددی اصل را فقط و فقط از سایت ما سفارش دهید و از خرید کردن از وبلاگها و سایتهای غیر رسمی پرهیز نمایید

 

قیمت مکس من ویوید :250000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله


قیمت مکس من 60 عددی :130000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله


قیمت مکس من 12 عددی:35000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله


کپسول مکس من بدون شک موثرترین و قویترین محصول تقویت قوای جنسی مردان در جهان است . این کپسول پرفروشترین محصول در آمریکا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بوده است.

مکس من می تواند به سرعت به افزایش قوای جنـسی، طولانی کردن زمان نزدیـکی، کلفت کردن آلـت تنـاسلی، درمان موثر ناتوانی جنـسی، بهبود زندگی زنـاشویی

طبق تحقیقاتی که استادان دانشگاه آمریکا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقیقه زمان تا رسیدن به اوج لذت جنسی و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقیقه وقت نیاز دارند متاسفانه بیشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بیش از ۳ تا ۶ دقیقه خودشان را کنترل نمایند. مکس من این مساله را برای شما به سادگی حل خواهد کرد.

کپسول مکس من بدون شک موثرترین و قویترین محصول تقویت قوای جنسی مردان در جهان است . این کپسول پرفروشترین محصول در آمریکا در سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۷ بوده است. مکس من می تواند به سرعت به افزایش قوای جنسی، طولانی کردن زمان نزدیکی، کلفت کردن . تناسلی، درمان موثر ناتوانی جنسی، بهبود زندگی جنسی و … کمک کند.

طریقه مصرف:

یک کپسول و یک . همراه آن را با یک لیوان آب سرد میل کنید

تذکر:

در هر ۲۴ ساعت حداکثر مصرف یک عدد کپسول مجاز است

 

افرایش سایز . در طول و قطر (درازی و کلفتی)

تقویت بافت اسفنجید . و سفت تر کردن نعوظ (درمان مشکلات نعوظ و شل بودندر زمان نزدیکی)

دست یابی به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهید و ارداه کنید.

 

 

مکس من ویوید

 

 

تاخیر در انزال زودرس و افزایش مدت زمان نزدیکی

تشدید شدت ارگاسم (رسیدن به اوج لذت جنسی) – ارگاسم طولانی تر و قوی تر که باعث لذت بیشتری میشود

افزایش بنیه و توان جنسی و تامین تمامی نیازهای بدن جهت تامین انرژی از دست رفته پس از انزال

دستیابی به قدرت بیشتر در حین نزدیکی

طول کشیدن (تاخیر در انزال) به میزانی که شما میخواهید بدون دارو

تنظیم و ارتقاء عملکرد غدد جنسی و بیضه ها

 

قیمت مکس من ویوید :250000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله


قیمت مکس من 60 عددی :130000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله


قیمت مکس من 12 عددی:35000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله

قیمت کرم مکس من:72000 تومان

خرید


مصرف داروهای تقلبی که تحت نظارت هیچ سازمان دارویی و پزشکی نیستند به هیچ عنوان توصیه نمی­شود زیرا سلامت فرد مصرف کننده این گونه دارو ها جداً مورد تهدید قرار خواهد گرفت بنا بر این توصیه میشود که. مکس من ۱۲ عددی اصل را فقط و فقط از سایت ما سفارش دهید و از خرید کردن از وبلاگها و سایتهای غیر رسمی پرهیز نمایید

 

راهنمای خرید :

 

با تشکر از انتخاب شرکت ما ، لطفا جهت کسب اطلاعات کاملتر و یا سفارش این محصول، مشخصات خود را در فرم زیر وارد نموده و دکمه ثبت سفارش را کلیک کنید. سپس کارشناس فروش شرکت با شما تماس میگیرد و راهنمایی کامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دریافت آن و نیز روش استفاده محصول را برای شما توضیح میدهد.




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۰۴ توسط:pebru69 موضوع: نظرات (0)